piątek, 10 marca 2017

25. Marzec - miesiąc przełomowy

Dobry wieczór!

Ten wpis będzie wyjątkowy. Inny niż wszystkie bo niemożliwe stało się możliwe! Tak! Zrobiłam to: zakończyłam pewien etap, aby móc rozpocząć kolejny. Nie przypadkowo nazwałam marzec wyjątkowym miesiącem. Zrobiłam tak, ponieważ zdecydowałam się w końcu na kolejny krok do przodu. Zostałam... Start-Up'em! Tak! Jakim cudem? Odpowiedź jest prosta - zaczęłam od przygotowywania kartek okolicznościowych. To jest fantastyczne uczucie, móc w ten sposób uprzyjemniać sobie wolny czas, jednocześnie wprawiając bliskich w dobry nastrój. Moje pierwsze prace były baaardzo skromne i trafiały do szuflady. Z czasem nabrałam odwagi, aby prezentować je w gronie znajomych - nawet niektórym sie podobały. ;) Cały czas rozwijałam swój warsztat, by po pewnym czasie upewnić się, że to jest właśnie to, co chcę robić. I pokochałam to. To było mega fajne wrażenie: widzieć uśmiech i podziw osób, które obdarowywałam własnoręcznie zrobionymi kartkami gdzie ich tworzenie stało się moją pasją. Pomyślałam sobie, czemu nie pójść o krok dalej? Dzięki wsparciu męża i inspiracji jaką jest dla mnie nasze dziecko (tak, to właśnie po pojawieniu się synka na świecie, zdecydowałam co będę robić w wolnym czasie) zaczęłam poważnie zastanawiać się nad podjęciem tej decyzji. Mój mąż jeszcze kilka/kilkanaście miesięcy temu nie patrzył tak przychylnie, gdy wspominałam o tym, że może kiedyś ta pasja przerodzi się w coś więcej... Jednak jakiś czas temu wydarzyło się coś pięknego, zaczął mnie wspierać w tych nieśmiałych planach. To było dla mnie bardzo ważne.

Dziękuję Ci, kochanie!

Miesiąc marzec to, także wspaniałe wiadomości z craftowego świata, m. in. zostałam wybrana do Design Team'u Paper Concept oraz dostałam zaproszenie do zaprezentowania swoich wyrobów podczas 7 edycji Ręki Dzieła Fest, która odbywać się będzie w dniach 25 - 26 marca 2017 r. oraz 1 - 2 kwietnia 2017 r. w kinie Nowe Horyzonty przy ul. Kazimierza Wielkiego 19a-21 we Wrocławiu.

Design Team Paper Concept.

I nie będę ukrywać, bo po co? :) Wczoraj miałam urodziny. Nastąpiła zmiana kodu na 3  z przodu. :) Poważna sprawa! Ostatnia chwila, aby nadać odpowiedni kierunek w życiu i ja właśnie dokonałam wyboru i wybrałam - będę ciąć, przyklejać, dekorować!

Serdecznie zapraszam do zaglądania do mnie i... do współpracy. A gdybyście potrzebowali wyjątkowego upominku dla bliskiej Wam osoby lub zaproszeń, zapraszam tutaj.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska

1 komentarz:

  1. Gratuluję odważnej decyzji i życzę nieustającej weny twórczej, radości z tworzenia, satysfakcji z obranej drogi oraz powodzenia we wszystkich działaniach!
    No i oczywiście ciągłego mężowskiego wsparcia - to bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!