poniedziałek, 13 marca 2017

26. Pierwsza inspiracja dla PaperConcept

Witam serdecznie!

Dziś jest wyjątkowy i dość stresujący dla mnie dzień, bowiem to właśnie na dziś przypada publikacja mojego pierwszego inspiracyjnego wpisu dla PaperConcept. A znaleźć go można tutaj. Przed nami 6 miesięcy współpracy i mam nadzieję, że podołam temu wyzwaniu. Pierwsza praca, którą przygotowałam musiała być inna niż wszystkie. Przede wszystkim - ta "inność" polega na tym, że wykonałam ją... samej sobie! Tak. Zrobiłam sobie urodzinowy upominek, tym bardziej, że miesiąc marzec, o czym pisałam tutaj, jest dla mnie miesiącem przełomowym.

Tak więc - jak już wyżej napisałam - przygotowałam dla siebie upominek w postaci schodkowej kartki okolicznościowej. Swoją pracę przygotowałam, oczywiście, w oparciu o produkty z oferty PaperConcept, które wyszczególnione są na samym dole posta. 

Oto moja praca...

Ręcznie wykonana schodkowa kartka z okazji urodzin specjalnie dla PaperConcept.

Ręcznie wykonana schodkowa kartka z okazji urodzin specjalnie dla PaperConcept.

Ręcznie wykonana schodkowa kartka z okazji urodzin specjalnie dla PaperConcept.

Ręcznie wykonana schodkowa kartka z okazji urodzin specjalnie dla PaperConcept.

Ręcznie wykonana schodkowa kartka z okazji urodzin specjalnie dla PaperConcept.

Do przygotowania tej kartki użyłam następujących produktów z oferty sklepu PaperConcept:

















Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!