niedziela, 1 października 2017

105. Ciociu czy zostaniesz moją Matką Chrzestną? Wujku czy zostaniesz moim Ojcem Chrzestnym? Wzory poproszeń.

Witam serdecznie!

Piękna, jesienna aura utrzymuje się nadal to i ja mam ochotę pracować z pozytywnymi papierami. W zasadzie, jakby tak drążyć głębiej, to pastele są dobre na każdy czas, niezależnie od tego czy świeci słoneczko i nastraja do sięgania po nie, ale także wtedy, gdy za oknem plucha, co, również zachęca do sięgnięcia po pastele, aby odczarować nieprzyjemną aurę! Tak więc są absolutnie uniwersalne i przy okazji baaardzo urocze!

Powstały wzory poproszeń. Ze zdjęciem bobasa i bez. Zobaczcie jak w przypadku poproszenia ze zdjęciem, ów zdjęcie "zgrało się" kolorystycznie z użytym papierem... :)

Poproszenie - ciociu, czy zostaniesz moją matką chrzestną? Wujku, czy zostaniesz moim ojcem chrzestnym?

Poproszenie - ciociu, czy zostaniesz moją matką chrzestną? Wujku, czy zostaniesz moim ojcem chrzestnym?

Poproszenie - ciociu, czy zostaniesz moją matką chrzestną? Wujku, czy zostaniesz moim ojcem chrzestnym?

Poproszenie - ciociu, czy zostaniesz moją matką chrzestną? Wujku, czy zostaniesz moim ojcem chrzestnym?


Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska

2 komentarze:

  1. najpierw wpadłam na insta a teraz tu...jak tutaj jest cudnie! zostaję na dłużej, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, że mnie podglądasz! Zapraszam częściej. :)
      Serdecznie pozdrawiam,
      Kasia R.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!