czwartek, 9 marca 2017

24. Wyzwanie "W marcu jak w garncu" w ScrapAndMe - moja interpretacja tematu

Witam serdecznie!

Wczoraj na blogu ScrapAndMe ruszyło nowe wyzwanie pod hasłem "W marcu jak w garncu". Tematyka idealna na obecną sytuację pogodową - zmienną, różnorodną, kapryśną, raz słoneczną i ciepłą, zachęcajcą do wymiany kurtki z zimowej na wiosenną, a raz chłodną i zmuszającą do założenia szalika i czapki.

Oto moja interpretacja tematu...

Wyzwanie W marcu jak w garncu. Ręcznie wykonana kartka schodkowa.

Wyzwanie W marcu jak w garncu. Ręcznie wykonana kartka schodkowa.

Wyzwanie W marcu jak w garncu. Ręcznie wykonana kartka schodkowa.

Do wykonania tej pracy użyłam papieru #03/#04 z kolekcji Romantic Letter.

Papier Romatic Letter #03/#04 ScrapAndMe.

Jak widać, lubię chłodne kolory. Ma to, również odzwierciedlenie w upodobaniach pogodowych, a mianowicie nie cierpię jakoś specjalnie jesienią czy zimą, odpoczywam wtedy od gorąca, które mnie... męczy. Niech dowodem będzie fakt, iż... nie lubię się opalać. ;) :)

Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu #29!

Wyzwanie #29 w ScrapAndMe "W marcu jak w garncu".



Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!