sobota, 11 lutego 2017

19. Kartka walentynkowa

Witam serdecznie!

Sobotnio witam się kartką walentynkową. Oczywiście, jak na mnie przystało, nieskromniutką, a wręcz przeciwnie, warstwową. A nawet nieco poszarpaną, co - wydawać by się mogło -  nieco kłóci się z moją nerwicą natręctw, polegającą na tym, że lubię jak jest równo, dokładnie, precyzyjnie ale w przypadku tej kartki postanowiłam sobie troszeczkę odpuścić, nadając romantycznego, nieeeco vintage'owego wyglądu. Do jej przygotowania użyłam kilku fajnych wykrojników: French Pastry Doily, Cheery Lynn, piórka 0293, Joy! Crafts, Oval, Wild Rose Studio, Tiffany Frame, Memory Box oraz Majestic, Spellbinders. Piękne dodatki ze sklejki drewnianej to Wycinanka, a z tekturki, Scrapiniec. Ręcznie robione kwiatuszki, Wild Rose Studio oraz ręcznie robione przeze mnie z foamiranu.

Ręcznie robiona kartka walentynkowa.

Ręcznie robiona kartka walentynkowa.

Ręcznie robiona kartka walentynkowa.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!