środa, 15 lutego 2017

20. Kwiaty z foamiranu - moje pierwsze próby

Witam serdecznie!

Dziś pojawiam się z postem niekartkowym ale ściśle związanym z kartkami, bowiem mowa będzie o kwiatach. Kwiaty to zdecydowanie najczęściej używany dodatek w przygotowywaniu pięknej kompozycji na kartce. Uwielbiam przygotowywać takie usłane kwiatami. A ostatnio zaczęłam próbować własnych sił w przygotowywaniu kwiatów z foamiranu na ciepło. Chciałabym zaprezentować pierwsze efekty...

Ręcznie robione kwiaty z foamiranu na ciepło.

Pierwsze kwiatki przygotowałam z foamiranu w kolorze złamanej bieli...

Ręcznie robione kwiaty z foamiranu na ciepło.

Ręcznie robione kwiaty z foamiranu na ciepło.

Ręcznie robione kwiaty z foamiranu na ciepło.

Ręcznie robione kwiaty z foamiranu na ciepło.

Wczoraj działałam z arkuszami w kolorach różowym i fioletowym. Foamiran dostać można w wielu sklepach z artykułami do scrapbooking'u. Ja wybrałam sklep Na Strychu, który jest zawsze bardzo fajnie, różnorodnie wyposażony! :) Praca z tą pianką jest bardzo przyjemna i... uwaga... wciąga! Na pewno będę doskonalić swój warsztat bo do mistrzów w tej sztuce jeszcze mi brakuje ale wszystko przede mną. :) 

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska

2 komentarze:

  1. nie mam pojęcia jak je zrobiłaś, ale prezentują się bajecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wpisz w google: kwiaty z foamiranu na ciepło. Jest trochę kursów. :)
      Pozdrawiam,
      Kasia

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!