środa, 8 lutego 2017

18. Wyzwanie "Ulotne chwile" w ScrapAndMe - moja inspiracja

Witam serdecznie!

Dziś jest ten dzień, kiedy po raz pierwszy mogę zaprezentować swoją twórczość na blogu ScrapAndMe, do którego miałam ostatnio okazję dołączyć jako członkini Design Team. :) Dziś inspirujemy wg wytycznych w wyzwaniu pt. "Ulotne chwile", którego autorką jest Agata Blicharz, czyli Vairatka prowadząca blog Vairatka Handmade.


Wyzwanie Ulotne Chwile, bloga ScrapAndMe.


Na blogu ScrapAndMe, we wpisie dotyczącym wyzwania, znajdziecie szereg informacji na temat tego wyzwania oraz inspiracje  DT! Serdecznie zapraszam - zajrzyjcie, zainspirujcie się, weźcie udział i... wygrywajcie nagrody! :)

A oto moja interpretacja tematu. Przygotowałam kartkę z okazji Chrztu św. Wszystko co dotyczy dzieci to idealny przykład, bowiem dzieci rosną bardzo szybko, chwile są ulotne, więc celebrujmy je, twórzmy wyjątkowe pamiątki, które - w przyszłości - będą cieszyć oko, nie tylko nasze, ale przede wszystkim już dorosłych dzieci. :)

Kartka z okazji Chrztu św. na wyzwanie Ulotne chwile.

Kartka z okazji Chrztu św. na wyzwanie Ulotne chwile.

Do przygotowania kartki użyłam papieru z kolekcji Romantic Letter, 03/04. 

Papiery do scrapbookingu. Kolekcja Romantic Letter, 03/04. ScrapAndMe

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!