środa, 25 stycznia 2017

13. Zaproszenia na Chrzest św.

Witam serdecznie!

Po ciągnącej się bez końca chorobie z wysoką gorączką, w końcu powróciliśmy do życia! To był długi i nieprzyjemny czas totalnego rozbicia i osłabienia. Tak jak nie chorowałam przez ponad 10 lat, tak teraz wzięło mnie jak nigdy i puścić nie chciało. Żeby tego było mało, chorował ze mną synek, który, również męczył się z paskudną gorączką. Oj, nie lubimy jej, nie lubimy! A kochany był taki, bo przynosił mamie termometr i mierzył mi temperaturę! Bardzo mnie tym rozczulił. Do łez.

Ale wracamy do pełni sił, choć kaszel jeszcze nam od czasu do czasu przeszkadza...

Gdy tylko poczułam się lepiej, usiadłam przy biurku i zajęłam się przygotowaniem zaproszeń na Chrzest św. Powstały dwa bardzo podobne, w sam raz dla chłopca i dziewczynki... Papiery pochodzą z kolekcji Misty Morning oraz Spring in Avonlea z UHK Gallery. Tekturki ze Scrapińca

Ręcznie robione zaproszenie na chrzest święty dla dziewczynki.

Ręcznie robione zaproszenie na chrzest święty dla dziewczynki.

Ręcznie robione zaproszenie na chrzest święty dla dziewczynki.

Ręcznie robione zaproszenie na chrzest święty dla chłopca.

Ręcznie robione zaproszenie na chrzest święty dla chłopca.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska

7 komentarzy:

  1. Baaardzo mi się podoba ta wielowarstwowa kartka☺
    Zdradzisz co to za czcionka ta ozdobna w środku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! :)
      Ojj, co do czcionki to niestety nie wiem, ponieważ napis był robiony przy pomocy stempelka. :)
      Pozdrawiam,
      Kasia R.

      Usuń
    2. Chodzi mi o to jaką czcionką są napisane JOANNA NOWAK i BABCIA KRYSIA...ta sama czcionka jest chyba w Twoim logo...bo to chyba nie stempelki? Bardzo mi się podoba, ale chyba jest bez polskich znaków...byłabym wdzięczna za nazwę tej czcionki.☺

      Usuń
    3. Przepraszam zakręcona jestem. :) Ta czcionka to King Basil. Znalazłam ją na blogu Grafiterki (http://grafiterka.pl/darmowe-czcionki-komercyjnego-uzytku/). Nie ma polskich znaków, ale ja nadrabiam to cienkopisem. ;) Logo, masz na myśli bannerek, tak? Tu jest czcionka Noelan Script. Również znajdziesz ją pod podanym linkiem. :)

      Usuń
    4. Dziękuję pięknie za odp.😘

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!