niedziela, 29 stycznia 2017

14. Prawdziwie kochasz wtedy, kiedy nie wiesz dlaczego

Witam serdecznie!

Chciałabym dzisiaj zaprezentować jeden z dwóch owoców mojej wczorajszej nocnej i dzisiejszej, porannej twórczej pracy. Powstały dwie kartki o tematyce ślubnej. Do przygotowania tej kartki użyłam papierów UHK Gallery oraz wykrojników: Oval od Wild Rose Studio, French Pastry Doily od Cheery Lynn, Tiffany Frame od Memory Box, Bunch of grapes od Leane (użyłam tylko listków) oraz Flourish 13 od Crafty Ann. Ponadto całość zdobi tekturkowy cytat ze Scrapińca, który wytuszowałam na czarno, sklejkowa rameczka z Wycinanki, ręcznie robione kwiaty Wild Orchid Crafts (Sklepik Na Strychu) oraz kwiat mojego autorstwa. Całość na bazie w formacie DL (karton bazowy ze sklepiku Rzeczy z papieru), przeszyta na maszynie do szycia, co uwielbiam...

Ręcznie robiona kartka ślubna.

Ręcznie robiona kartka ślubna.

Ręcznie robiona kartka ślubna.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!