środa, 22 lutego 2017

23. Moja inspiracja dla ScrapAndMe - najprawdopodobniej pierwsza komunijna inspiracja w tym roku

Witam serdecznie!

Na blogu ScrapAndMe opublikowany został właśnie post z moją inspiracją. Tematyka, którą poruszyłam dotyczy uroczystości oddalnych jest dosyć czasowo od dnia dziesiejszego, ale z uwagi na rangę owych wydarzeń, warto zacząć, nie tylko planować, ale i przygotowywać się już teraz. Mam na myśli uroczystości komunijne. 

Przygotowałam dwie kartki. W dróch różnych wersjach kolorystycznych...

Pamiątka komunijna ręcznie robiona.

Pamiątka komunijna ręcznie robiona.

Pamiątka komunijna ręcznie robiona.

Pamiątka komunijna ręcznie robiona.

Użyłam następujących papierów z oferty ScrapAndMe, z kolekcji Romantic Letter - papier #03/#04 oraz z kolekcji Sweet Dream 2 - papiery #01/#02 i #03/#04. 

Papiery ScrapAndMe: Romantic Letter i Sweet Dream 2.


Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!