środa, 14 czerwca 2017

67. Podziękowanie dla nauczyciela w formie exploding box

Witam serdecznie!

W dniu dzisiejszym przypadła moja kolej na zaprezentowanie mojej kolejnej inspiracji dla ScrapAndMe. Na tę okazję przygotowałam podziękowanie dla nauczyciela w formie exploding box. Papiery, których użyłam to Pastel Candy #01/#02Pastel Candy #05/#06 oraz Sweet Dream 2 #03/#04. Koniec roku szkolnego za pasem, więc nie tylko przede mną prace w tej tematyce. Należy docenić nauczycieli, którzy mają swój wkład edukację naszych pociech. Kolekcje Pastel Candy oraz Sweet Dream 2 polecają się do prac w tej tematyce! No dobra, nie tylko te dwie kolekcje warto pociąć, bo w ofercie ScrapAndMe znajdziecie więcej cudnych, pastelowych papierów, np. dwie nowości, kolekcję Summer Love oraz kolekcję Magic Time. Ja nie mogę się już doczekać kiedy będę mieć te dwie ostatnie już u siebie! :)

Podziękowanie dla nauczyciela w postaci exploding box.

Podziękowanie dla nauczyciela w postaci exploding box.

Podziękowanie dla nauczyciela w postaci exploding box.

Podziękowanie dla nauczyciela w postaci exploding box.

Podziękowanie dla nauczyciela w postaci exploding box.

Papiery, których użyłam:


Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!