środa, 15 listopada 2017

114. Bożonarodzeniowy komplet - świąteczny projekt dla Wycinanki

Witam serdecznie!

Nadchodzi ten czas, w którym i ja rozpoczynam prace w tematyce świątecznej. Jak nazywa się ten czas? Czas najwyższy! Niektórzy sezon otwierają już we wrześniu, a nawet w sierpniu... Przede mną sporo pracy, bowiem w grudniu biorę udział w kiermaszu mikołajkowym, na który zostałam zaproszona przez lokalne Centrum Kultury w Siechnicach. :) Oprócz kartek, powstaną stroiki i na stół i na drzwi. 

Dzisiaj sezon "świąteczny" rozpoczynam  zestawem przygotowanym specjalnie dla Wycinanki. Jest to warstwowa kartka wraz z równie warstwowym pudełkiem do kompletu. Do przygotowania zestawu użyłam cudownych tekturek (poniżej znajdziecie dokładny spis wraz z linkami do poszczególnych tekturek), "owoców" lasu, a także kwiatów. Piękna grafika, której użyłam pochodzi ze sklepiku Digital by Janet, który znaleźć można na etsy.com. Całość przygotowana na doskonałych bazacj kraftowych z Rzeczy z papieru, od których jestem uzależniona tak samo jak od... jabłek! ;) Nie wyobrażam sobie dnia bez soczystych jabłek oraz projektów bez eko-baz, np. kraftowych pudełek od Pani Małgosi!  💙💙💙 

Świąteczny zestaw: kartka plus pudełko.

Świąteczny zestaw: kartka plus pudełko.

Świąteczny zestaw: kartka plus pudełko.

Świąteczny zestaw: kartka plus pudełko.

Świąteczny zestaw: kartka plus pudełko.

Świąteczny zestaw: kartka plus pudełko.

Świąteczny zestaw: kartka plus pudełko.

Świąteczny zestaw: kartka plus pudełko.

Do przygotowania powyższego projektu użyłam następujących produktów z oferty sklepu Wycinanka:




Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!