sobota, 9 września 2017

99. Projekt XXL - exploding box z okazji Chrztu Świętego Hani

Witam serdecznie!

Jakiś czas temu rozpoczęłam pracę nad nietypowym projektem - exploding box'em... w rozmiarze XXL. Projekt można uznać za zakończony. Do przygotowania bazy box'a wykorzystałam arkusze ze sklepiku Rzeczy z papieru. Pani Małgosia wysłała mi pełnowymiarowe arkusze kartonu craftowego, dzięki czemu mogłam wyciąć bazę box'a, którego wymiary wyniosły 20x20x20 cm. Bazę okleiłam, obszytymi maszynowo, papierami ze sklepiku ScapAndMe oraz papierami LemonCraft. Tekturki pochodzą ze Scrapińca, a grafiki to Digital by Janet. Centralnie, wewątrz box'a umieściłam pudełko z okienkiem, w którym znajdują się zdjęcia z uroczystości Chrztu Świętego Hani. Ów pudełeczko z okienkiem ma wymiary 15x15 cm. i idealnie obrazuje wielkość całości. :)

Exploding box XXL z okazji Chrztu Świętego Hani.

Exploding box XXL z okazji Chrztu Świętego Hani.

Exploding box XXL z okazji Chrztu Świętego Hani.

Exploding box XXL z okazji Chrztu Świętego Hani.

Exploding box XXL z okazji Chrztu Świętego Hani.

Exploding box XXL z okazji Chrztu Świętego Hani.

Exploding box XXL z okazji Chrztu Świętego Hani.

Exploding box XXL z okazji Chrztu Świętego Hani.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!