czwartek, 1 czerwca 2017

62. Ślubny exploding box dla Iwony & Wojtka

Witam serdecznie!

W ostatnim czasie nastąpiło troszkę zawirowań, które pokrzyżowały mi, niektóre plany i najbardziej paskudnym z nich była awaria mojego niemalże nowego Big Shota, który, praktycznie w środku sezonu komunijnego, odmówił dalszej współpracy i pojechał do serwisu. Ale już sprawa załatwiona, bo dostałam informację, że dziś został nadany do mnie z Warszawy i wraca do domku. :)

Jako, że przez kilkanaście dni nie było najważniejszgo sprzętu w domu (no dobra, najważniejsza jest lodówka, przecież! ), zaczęłam kombinować, jakby tutaj obejść się bez maszynki i udało się. W rych poszły nożyczki i jakieś śladowe reszty wycinanek (scrapków), które kieeeedyś zdarzyło mi się kilka razy zamówić na Allegro oraz te, których ja przygotowałam w nadmiarze, pracując, jakiś czas temu, nad jednym z projektów. 

Powstał ślubny exploding box. Pastelowy, nieco vintage za sprawą uroczych grafik od LemonCraft. Użyłam, również odlewów wykonanych przy pomocy foremek ProsVet, w które zaopatrzyć się można w Sklepiku Na Strychu. Uroczo pastelowe papiery to CraftAndYou oraz Piątek Trzynastego. 

A box prezentuje się następująco...

Ślubny exploding boź ręcznie wykonany w pastelowej kolorystyce w klimacie vintage.

Ślubny exploding boź ręcznie wykonany w pastelowej kolorystyce w klimacie vintage.

Ślubny exploding boź ręcznie wykonany w pastelowej kolorystyce w klimacie vintage.

Ślubny exploding boź ręcznie wykonany w pastelowej kolorystyce w klimacie vintage.

Ślubny exploding boź ręcznie wykonany w pastelowej kolorystyce w klimacie vintage.

Ślubny exploding boź ręcznie wykonany w pastelowej kolorystyce w klimacie vintage.

Ślubny exploding boź ręcznie wykonany w pastelowej kolorystyce w klimacie vintage.

Ślubny exploding boź ręcznie wykonany w pastelowej kolorystyce w klimacie vintage.

Ślubny exploding boź ręcznie wykonany w pastelowej kolorystyce w klimacie vintage.

Ślubny exploding boź ręcznie wykonany w pastelowej kolorystyce w klimacie vintage.

Ślubny exploding boź ręcznie wykonany w pastelowej kolorystyce w klimacie vintage.

Ślubny exploding boź ręcznie wykonany w pastelowej kolorystyce w klimacie vintage.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska

2 komentarze:

  1. Tyle pudełek już widziałam i sama bardzo dużo wykonałam, ale takiego "zupełnie niestandardowego" cuda jeszcze nie miałam przyjemności widzieć. Piękne pudełeczko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję! Tym bardziej miło mi to słyszeć od Osoby, która ma takie doświadczenie. :) Serdecznie pozdrawiam, Kasia Rajczakowska

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!