wtorek, 4 kwietnia 2017

40. Koperto-pudełko na kartkę - szybkie DIY

Witam serdecznie!

Chciałabym przedstawić moją kolejną inspirację przygotowaną specjalnie dla sklepu PaperConcept. Mój dzisiejszy wpis na blogu PaperConcept znajdziecie tutaj. :)

Czasem zdarza się tak, że pracujemy nad ważnym projektem i w trakcie pojawia się niebezpieczeństwo, że projekt na chwilę staje w miejscu, bo mamy braki w materiałach! Absolutnie niewiadomo jakim cudem kończą się nam kosteczki 3D czy taśma dwustronna albo... pudełka na kartki! Mnie właśnie to się przytrafiło. Pudełka nagle "wyszły" i zostałam sama, tzn. nie sama tylko z gotową kartką bez opakowania. ;) Na szczęście - dla fanki eko kartonu - mam zapas kartonu eko, ponieważ to z niego powstają moje bazy na kartki. Bez zastanowienia chwyciłam za arkusz kartonu eko, zbigowałam w odpowiednich miejscach, pozaginałam w miejscach bigowania i baza koperto-pudełka była gotowa. Jeszcze tylko docięłam papier, przeszyłam go na maszynie, przykleiłam, wydrukowałam napis i dodatkowo - przy pomocy wykrojników - wycięłam kilka elementów, aby móc udekorować wierzch koperty. Raptem 15 minut pracy i gotowe. :)

Koperta, pudełko ręcznie robione. DIY.

Koperta, pudełko ręcznie robione. DIY.

Koperta, pudełko ręcznie robione. DIY.

Koperta, pudełko ręcznie robione. DIY.

Koperta, pudełko ręcznie robione. DIY.

Koperta, pudełko ręcznie robione. DIY.

Do przygotowania powyższego koperto-pudełka użyłam następujących produktów:



Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Zapraszam ponownie!